Bestuur Okt

Bijzondere ALV 21 oktober

Op 21 oktober is er een bijzonder algemene ledenvergadering. De vergadering begint om 19:30 in ons clubhuis en is toegankelijk voor leden en ouders van (jeugd-)leden.
Onderwerpen zijn o.a. het nieuwe Beleidsplan, het duolidmaatschap en het lidmaatschap voor studenten.

De stukken voor deze vergadering zijn inmiddels beschikbaar. Hiervoor dien je in te loggen op onze website (via Login). Daarna ga je naar De Club > Documenten. Onder Bestuur vind je een zip file waarin 4 PDF files te vinden zijn.

Tot 21 oktober.

Het bestuur.