Junioren Apr

CD clinic + feest: Beestenboel!

Op 9 mei organiseert het jeugdbestuur een CD-clinic. Aansluitend aan de clinic wordt er gegeten( een patatje) waarna het feest losbarst. Alle leden mogen een vriendje/vriendinnetje mee nemen zowel als naar de clinic als naar het feest.

De clinic wordt gegeven door enthousiaste trainers uit verschillende teams en er zal een variatie aan oefeningen zijn. Ook zal een mini shout-out competitie plaats vinden. De clinic start om 16:00 en het feest duurt van 19:30-23:30. Sticks voor de introducés worden door ons geregeld, maar zelf graag scheenbeschermers en sportieve schoenen regelen.

De kosten van de hele dag bedragen 5 euro, maar in de voorverkoop is dit 3 euro. Als je alleen naar het feest gaat, kan je op de dag zelf aan de deur een kaartje kopen voor 5 euro. Als je als lid een vriendje of vriendinnetje mee neemt, mag je zelf gratis! De voorverkoop datums zijn: 11, 18 en 25 april. Aan de bar zal iemand van het jeugdbestuur staan waarbij je kan betalen.

Het thema is Beestenboel dus kom verkleed en trek je gekste onesie aan!