Junioren Jun

Kennismakingsdag

Beste hockeyleden en ouders,

Op zaterdag 27 juni vindt de eerste Kennismakingsdag plaats. Op die dag worden alle F/E en D teams van het komende seizoen met hun ouders uitgenodigd op de club. Er zijn voor de nieuwe jeugdteams verschillende hockeyactiviteiten op het veld en er wordt een teamfoto gemaakt. Om het team goed te leren kennen is het van belang dat iedereen aanwezig is.

Tegelijkertijd maken de ouders onder het genot van een kop koffie kennis met elkaar, want samen met de kinderen vormen de ouders het team. De rollen rondom een team  worden dan besproken. Bijv. wie wordt/is de coach, wie maakt het rijschema, maar misschien ook carpoolafspraken voor naar de training. Het nieuwe seizoen kan na de vakantie goed van start gaan.

9.00 – 10.00 uur F jeugd

10.15-11.15 uur E jeugd

11.30-12.30 uur D jeugd

Op deze dag zijn vanuit de club aanwezig:

• Leden van de jeugdcommissie: Astrid Tol, Esther Euverink, Jette Bronshof en Melanie van Hagen. Zij kunnen jullie alles vertellen over het jeugdhockey.

• De coachbegeleider: Peter Hoekstra. Je kunt voor al je vragen over het coachen bij hem terecht. Met zijn jarenlange ervaring kan hij je tips geven.

• De vrijwilligerscoördinator:  Karin van der Pol. Om alles op de club goed te laten functioneren is er een enthousiast team van vrijwilligers actief.  Zij kunnen jullie hulp bij diverse activiteiten goed gebruiken. Tenslotte maken vele handen licht werk

Kledingbeurs
Op deze ochtend zal er ook een kledingbeurs georganiseerd worden. Alle leden moeten het nog 1 jaar met het huidige tenue doen. Op de beurs krijgen jullie echter de mogelijkheid om het wedstrijdtenue van jullie kind om te ruilen tegen een groter tenue. Uiteraard is dat alleen mogelijk als de grotere maat ook daadwerkelijk beschikbaar is.

Met sportieve groet,

De jeugdcommissie, de coachbegeleider, de vrijwilligerscommissie en de kledingcommissie