Junioren Sep

Rabo Hockey Fandag 2015

Op zaterdag  24 oktober vindt op MHC Zoetermeer de jaarlijkse Rabo hockey fandag plaats. De fandag is een evenement speciaal voor alle hockeyfans tussen de 6 en de 12 jaar. Deze dag is één van de weinige momenten waarop je al jouw hockeyhelden en –heldinnen van het ‘grote’ Oranje kan ontmoeten. Dit jaar staat de dag in het teken van de Olympische Spelen, die in 2016 in Rio de Janeiro wordt gehouden. Na de presentatie van de teams en een demonstratie krijgen de deelnemers in groepen training van de internationals. Dit is je kans om met of tegen onze hockeytoppers te spelen. Ook kan je Maartje Paumen, Robbert Kemperman en andere hockeyhelden vragen stellen tijdens een persconferentie en met hen op de foto gaan.

Speciaal voor de ouders geeft de bondscoach een presentatie over de voorbereiding op de Olympische Spelen van Rio de Janeiro.

Kom je ook?
Hockeyfans in de leeftijd van 6 t/m 12 jaar kunnen zich gratis inschrijven op www.rabosport.nl/fandag. Nieuw dit jaar is dat je niet alleen individueel maar ook per team kan opgeven. De inschrijvingsperiode loopt tot 1 oktober. Bij over intekening vindt er een loting plaats.

Het programma
Het programma ziet er op hoofdlijnen als volgt uit:
12.00 uur Ontvangst kinderen
12.45 uur Introductie nationale teams