Senioren Nov

Wijnproeverij

Zelf een andere huiswijn kiezen voor de club? Daar is nu een gelegenheid voor. Op zaterdag 28 november wordt in ons clubhuis een wijnproeverij gehouden. Er kunnen verschillende soorten rode en witte wijnen geproefd worden en ook dessertwijn of witte port. Voor de wijn zorgt Vinoci (Middenweg 195, Heerhugowaard).

Aanmelden kan via [email protected] of [email protected]. De kosten zijn 15 euro per persoon en het begint om 19:00.

Voor de volledigheid: alleen 18+.
Nieuws afbeelding Bijlage