Bestuur Jun

Accommodatiecommissaris

Hierbij wil ik aangeven dat ik in en na de laatste bestuursvergadering tot het besluit ben gekomen om mijn functie neer te leggen. Dit besluit is voor mij heel lastig, maar gezien de ontwikkelingen van de afgelopen weken en de diverse meningsverschillen ook binnen het bestuur ben ik hiertoe gekomen.

Als bestuurslid voel ik mij niet gesteund aan de ene kant door mijn mede bestuursleden en enkele senioren binnen de club aan de andere kant. Ik had graag gezien dat we met elkaar het afgelopen jaar samen als club aan de opbouw hadden gewerkt, maar voel dat niet.

Helaas zijn een aantal initiatieven niet gehonoreerd of voldoende tot ontwikkeling gekomen. Ik zie net als heel veel mensen binnen deze club hele mooie taken. De afgelopen jaren heb ik daarin geprobeerd mijn steentje bij te dragen en zal dat op een andere manier dan in het bestuur ook zeker blijven doen, indien gewenst. Mijn functie als accommodatie voorzitter is dan ook per heden beschikbaar. Maar ik zal zolang nodig de praktische zaken regelen en ben altijd bereid tot een goede overdracht naar mijn opvolger.

Met vriendelijke groet,
Rob de Ruiter