Bestuur Jun

Uitnodiging Algemene Ledenvergadering

Geachte leden en ouder(s)/verzorger(s) van jeugdleden,

Het bestuur van MHC Heerhugowaard nodigt u uit voor de Algemene Ledenvergadering die gehouden zal worden op woensdag 3 juli 2013 om 20.00 uur in ons clubhuis op sportpark De Vork, in Heerhugowaard. De stukken zullen binnenkort op de site beschikbaar worden gesteld (alleen zichtbaar na inloggen onder >De Club > Documenten). Tijdens de vergadering zullen de stukken op papier beschikbaar zijn.

Wij informeren u over het feit dat wij op zoek zijn naar een nieuwe voorzitter. Gijs van der Kwast, onze huidige voorzitter, treedt af. Kandidaten kunnen zich voorzien van motivatie aanmelden via [email protected]. U als lid en ouders van jeugdleden, aanwezig op de Algemene Ledenvergadering, vragen wij goedkeuring voor de benoeming van de nieuwe voorzitter. Als er meerdere kandidaten zijn, zal er stemming plaatsvinden.

Met vriendelijke groet,

Bestuur van MHC Heerhugowaard