Bestuur Jun

Vrijwilligersavond

Op zaterdagavond 29 juni was het vrijwilligersavond. Alle vrijwilligers, die ook dit jaar enorm veel werk verzet hebben om een geslaagd hockeyseizoen neer te zetten werden namens het bestuur door Eelco Swart toegesproken en bedankt. Daarna was er een Chinese maaltijd van Ah Tim en drankje.

Namens het bestuur ook alle vrijwilligers die niet in de gelegenheid waren om naar deze avond te komen enorm bedankt voor het vele goede werk dat is verricht! Het bestuur maar vooral alle leden zijn jullie dankbaar!

Klik hier voor de foto's (2).