Junioren Apr

Voorlopige teamindeling seizoen 2017-2018

Beste leden van de vereniging MHC Heerhugowaard,

In de laatste ledenvergadering van vorig seizoen is door het bestuur aangegeven om een voorlopige indeling voor komend seizoen te publiceren voor 1 mei 2017 in tegenstelling tot alle voorgaande jaren.

Er zijn veel opties besproken, en iedere optie heeft natuurlijk voor- of nadelen. Uit gesprekken met coaches en trainers is gebleken dat het bijeenhouden van een team in principe de voorkeur geniet. Het bestuur wil voor aankomend seizoen hier zoveel mogelijk gehoor aan geven.

Mededelingen:

1. Vanaf volgend seizoen willen we meer ruimte creëren op de zaterdag (veldbezetting). Voor zover willen we meisjes A1 en A2 doorschuiven naar de jongdames competitie op de zondag.
  2. Indien een teamlid niet mee wil naar een hogere categorie vanwege zijn/haar fysiek of op basis van sociaal emotionele reden(en), dan kunt u dat als speler of ouder melden via onderstaand mailadres.
  3. Jeugdleden mogen in principe niet in een lagere categorie achterblijven dan door de bond vastgestelde leeftijdscategorie aan de hand van de peildatum (01-10). Er zal dan dispensatie bij de bond aangevraagd moeten worden.
  4. Selectie Jeugdlijn:

·         In de meisjeslijn vindt selectie plaats binnen de A-, B- en C-categorie.

·         De jongenslijn leent zich vanwege de krappe bezetting niet voor selectie.

·         Selecties kunnen pas begin juni plaatsvinden (einde huidige competitie 20 mei), dus is er in de voorlopige indeling uitgegaan van het doorgeschoven selectieteam.

·         Indien je niet in de voorlopige indeling in een selectieteam bent ingedeeld, maar hier straks wel voor in aanmerking wil komen, dan mag je je melden via onderstaand mailadres. Gaarne je naam en voorlopige teamindeling opgeven. Je wordt dan uitgenodigd voor de selectietrainingen van het betreffende selectieteam.
Indien je nu (seizoen 2016-2017) in een selectieteam zit, is dit geen garantie dat je in het komende seizoen (2017-2018) ook zit.

1. Selectie Dames 1:

Voor het toekomstige D1 wordt een open selectie gehouden door de toekomstige Dames 1 trainer/coach Maarten Bos. Als je geïnteresseerd bent, houd dan de website in de gaten. Er zal z.s.m. een vooraankondiging geplaatst worden en hoe je je kan aanmelden voor deze selectieprocedure.

1. Het te kort aan spelers bij HJ1 is bekend, dit wordt nog verder besproken.
  2. De jongenslijn nu minimaal bezet is. Een enkele opzegging, snel leidt tot heroverweging van de huidige voorlopige indeling bij de jongens.

Achter de nieuwe inlog van de website treft u het PDF bestand met de voorlopige indeling 2017-20118 aan in de volgende folder: Club\Documenten\HTC\Voorlopige Indeling Seizoen 2017-2018.pdf. U treft in het bestand de namen van kinderen aan, wilt u rekening houden met de privacywetgeving en het bestand niet verder verspreiden.

Voor de F-jeugd geldt dat de indeling nog gemaakt wordt door Willemijn in 't Veld. Dit zal na 1 mei zijn.

De voorlopige indeling is voorlopig!

De definitieve indeling wordt aan de hand van de binnengekomen mail, selectieprocedures en eventuele opzeggingen verder uitgewerkt.

Als u vragen, op-/aanmerkingen heeft dan kunt U kunt reageren via de mail bij de HTC op [email protected] .

Het bestuur van MHC Heerhugowaard