Junioren Jun

International Joep de Mol bij Rabo Clinic

Het  21 jarige opkomend talent Joep de Mol  komt op 24 juni  van 14.00-16.00 uur de Rabo Clinic geven op MHC Heerhugowaard!

Joep de Mol speelde bij Berkel Enschot, Tilburg en Push. In het seizoen 2014/2015 maakte hij de overstap van Push naar Oranje Zwart (nu oranje/rood).Voor de finaleronde van de Hockey World League 2015, in India, werd De Mol voor het eerst geselecteerd voor het Nederlands elftal. Bondscoach Max Caldas haalde De Mol bij de selectie als vervanger van de geblesseerde Sander Baart. Ook zit hij weer bij de trainingsgroep voor het aankomend EK wat in augustus in Amsterdam wordt gehouden. In 2015 werd hij landskampioen en veroverde hij de Euro Hockey League met Oranje Zwart. Ook in 2016 veroverde hij de landstitel met oranje zwart.