Algemeen Jun

Selecties meisjes en dames

Beste leden,

Achter de nieuwe login treffen jullie het PDF bestand aan met de voorlopige indeling van de senior en junior dames selectieteams.

De trainer/coaches van de selectieteams hebben in de afgelopen weken selectietrainingen gehouden. Deze trainingen zijn zorgvuldig beoordeeld door een aantal HT3 trainers (soms bijgestaan door een H1 speler). De uitslagen zijn bijeen gebracht en vorige week besproken door de begeleiding en is de HTC hierin geadviseerd.

De voorlopige indeling kan je in PDF terugvinden achter de login van de website onder het dropdown-menu Club\Documenten\HTC\Voorlopige Indeling dames selectieteams.

Senioren:

Dames 1 bestaat aankomend seizoen uit 12 dames in de basis. Voor zover worden meisjes uit de junior selectieteams gevraagd om mee te trainen met dames 1. Dit traject wordt verder uitgewerkt door de coach van Dames1.

Junioren:

Gezien de aantallen in de meisjes A en B categorie, kunnen daar mogelijk nog wijzigingen plaatsvinden. In de A-categorie kunnen meisjes nog beslissen om in de jongseniorencompetitie uit te komen (DJ1) of zich alsnog terugtrekken uit de selectie. Bij de B categorie geldt, dat er 46 meisjes verdeeld moeten worden over drie teams. Er zijn nu 12 meisjes geselecteerd, maar er zullen mogelijk nog twee kandidaten bijgeplaatst worden (nummers 13 en 14) vanuit de selectieprocedure. In de C categorie krijgen we drie teams bij de meisjes. Het selectieteam is in deze categorie wat kleiner, gezien de aantallen in deze categorie.

Wij wensen de geselecteerden veel succes!

Met vriendelijke groet,

MHC Heerhugowaard

HTC

P.s. Over de uitslag wordt verder niet gecorrespondeerd.