Algemeen Maa

Inhalen wedstrijden van 17 en 18 maart

Onderstaande informatie is ontvangen van de bond KNHB:

Zoals jullie al weten is het grootste gedeelte van het hockeyprogramma van zaterdag 17 en zondag 18 maart als gevolg van de winterse weersomstandigheden afgelast.
Gezien het feit dat er al veel inhaalwedstrijden op de eerste officiƫle inhaaldag (Paaszaterdag 31 maart) staan, zullen wij de afgelaste wedstrijden niet op deze dag inplannen.

De jeugd-wedstrijden zullen worden verplaatst naar zaterdag 28 april.
De (jong)senioren- en veteranenwedstrijden zullen worden verplaatst naar zondag 29 april.

Indien dit onoverkomelijke problemen oplevert kan in overleg met de tegenstander de wedstrijd altijd eerder worden gespeeld (bijv. Paaszaterdag zaterdag 31 maart (of gehele Paasweekende)).

Indien het niet mogelijk is om op deze dagen te spelen bieden wij de coulance om, in overleg met de tegenstander, de jeugdwedstrijden uiterlijk op vrijdag 18 mei en de senioren wedstrijden uiterlijk op zaterdag 12 mei gespeeld te hebben.

Binnen de JJ-commissie NH is besloten dat de afgelaste wedstrijden van afgelopen zaterdag niet worden verplaatst, maar dat inhalen uiteraard geen probleem is als verenigingen dit onderling besluiten en afstemmen.