Bestuur Aug

Reminder: Klusdag 17 augustus

Allen,

Hierbij nog 1x de dringende oproep om je aan te melden voor de klusdag van a.s. zaterdag. Ook ouders van jeugdleden zijn van harte welkom!

Maak de agenda vrij voor a.s. zaterdag en kom helpen met de laatste klussen.

Graag jullie aanmeldingen naar [email protected]

--------------------------------

Medeleden,

Voor de vakantie heeft een grote groep mensen met vereende krachten inéén dag het complete (nieuwe)meubilair geschuurd en geschilderd.

Deze dag was een succes en ondanks het feit dat de BBQ vervangen werd door PIZZA waren de geluiden zeer positief.

Omdat er nog een lijst is metklussen die nog gedaan moeten worden, willen we proberen om voor het begin van het seizoen deze truc nog een keer te herhalen.

Om te proberen de klussen in 1x af te maken voordat we aan de competitie beginnen, hierbij de vraag om op;

17 augustus vanaf 10:00 te komen helpen met de laatste klussen.

DAN PAS?!?! Ja, juist dan zodat (bijna) iedereen terug is van vakantie en uitgerust kan helpen....

Waarom met z'n allen;

A. Gezellig (vraagnaar de ervaringen van de vorige keer)

B. Omdat er vrij grote klusjes bij zitten (maar wel hele eervolle)

C. Iets met vele handen (niet meer dan 1 per kwast, hamer, schuurmachine of zaag)

D. Omdat we weer afsluiten eten (waar overigens wel een kleine bijdrage voor wordt gevraagd)

E. Omdat de club de drank (tot op zekere hoogte ;-) ) levert.

Om vooraf een planning te kunnen maken (en mogelijk eten te regelen) wil ik jullie vragen om aan te geven of je komt helpen.

ALLEEN ALS JE KOMT graag een reactie met als ONDERWERP; JA IK KOM KLUSSEN (en eten)

Stuur dit naar; [email protected]

Alvast bedankt.

Vriendelijke groet,

Eelco.

p.s. je hoeft niet te wachten tot 17 augustus, mocht je nu al iets willen doen, neem dan contact op met Nico Broers ([email protected]).