Bestuur Jun

Voorlopige indeling jeugdteams seizoen 2018-2019

De voorlopige indeling staat achter de login (rechterbovenhoek) op de website. Je kunt inloggen m.b.v. je account en wachtwoord.

Op de Oranje dwarsbalk onder Club (dropdown menu) kan je onder Club/Documenten/HTC de pfd file ‘Concept Jongenslijn Seizoen 2018-2019’ of ‘Concept Meisjeslijn Seizoen 2018-2019 ’ je nieuwe team terugvinden.

Conform de nieuwe wetgeving AVG verzoeken wij jullie het bestand niet verder te verspreiden!

Junioren:

Het betreft de voorlopige indeling, er zijn namelijk een aantal haken en ogen i.v.m. opzeggingen en overgebleven aantallen binnen bepaalde leeftijdscategorieën.

Het streven is om maximaal 14 leden in een team te plaatsen. Het kan dus voorkomen, dat je qua leeftijd soms wel mee gaat naar een hogere categorie (op verzoek of om de aantallen binnen een categorie goed in te vullen), maar soms ook moet achterblijven (in de basis geen 15 of 16 leden per team).

Na heel veel overleg met coaches van de jeugdteams zijn we tot deze samenstellingen gekomen. U kunt vragen in 1e instantie neerleggen bij de coach van het huidig team. Ze zijn bekend met de gemaakte afspraken en problematiek van de aantallen.

Een beperkt aantal leden heeft verzocht om in een hoger team geplaats te worden (selectie). Vanuit de HTC is gekeken naar de resultaten van betreffende leden in TIPS, en de positie en klasse van het team waarin de leden nu spelen.

Het bestuur heeft besloten om geen extra selectie uit te voeren. De resultaten geven daar geen aanleiding toe. Vorig jaar is gekozen om de selectieteams zo in te delen, om het mogelijk te maken twee jaar als team verder te kunnen.

Voor een aantal leden moet dispensatie aangevraagd worden bij de bond (jongenslijn) om teams compleet te kunnen maken. Indien bond geen toestemming geeft voor dispensatie, kunnen wijzigingen alsnog plaatsvinden. Het geldt in het bijzonder voor de jongenslijn voor JA1 (of Jongheren 1), en voor JD1 en JD2.

Dit geldt ook voor het huidige MA2, deze groep kan/moet mogelijk feitelijk door als Jongdames 1. Meisjes die liever nog een jaar in de A-categorie willen blijven, kunnen dit melden bij de HTC.

Senioren:

De indeling is in de basis gelijk aan vorig jaar en is niet gepubliceerd achter de login.

Voor dames1 geldt, dat er open trainingen (selectie) worden georganiseerd. Data voor deze training worden z.s.m. gepubliceerd op de website.

Als u vragen heeft over de indeling, kunt u deze vragen mailen aan [email protected]

Met vriendelijke groet,

MHC Heerhugowaard