Algemeen Nov

Rolstoelhockeyvereniging zoekt scheidsrechter

Rolstoelhockeyvereniging V.I.O.S. '82 zoekt een enthousiaste scheidsrechter (M/V) voor vijf zaterdag-toernooien per jaar.

Rolstoelsportverenging V.I.O.S. ’82 (vooruitgang is ons streven) is een vereniging voor mensen met een lichamelijke handicap die hockey of basketbal spelen. Het is de enige vereniging voor rolstoelsport in Alkmaar. De hockeyers trainen en spelen in de sporthalvan zwembad Hoornse Vaart. Het zijn voornamelijk mensen met een spierziekte. Zij spelen hun eigen elektrische rolstoel. Bij V.I.O.S. '82 wordt gemengd en geïntegreerd gesport. Het team bestaat uit tien enthousiaste mannen en vrouwen, tussen de 16 en 40 jaar oud. Ze trainen op de dinsdagavonden, tussen 19.00 en 20.30 uur.

De club doet 5 keer per jaar mee aan een toernooi in regio west: dat is in Noord- en Zuid-Holland. Deze wedstrijden zijn overdag, tot ca. 17.00 uur. Het seizoen loopt van september tot mei. De club is op zoek naar iemand met de club wil meereizen naar deze vijf toernooien.

De scheidsrechter wordt gevraagd om een scheidsrechters-diploma te halen. In bezit zijn van een eigen auto is handig, meerijden met een clublid is ook mogelijk.

Wil je meer informatie ? Of wil je je opgeven ? Bel dan:

Rene Blokker, voorzitter, tel. 06-10376305, of

Eisso Braak, oud-clublid MC Heerhugowaard, tel. 06-51120647