Algemeen Mei

Stem op onze club!

Rabobank Alkmaar e.o. draagt het verenigingsleven een warm hart toe. Daarom organiseert zij de Rabobank Clubkas Campagne speciaal voor verenigingen en stichtingen. Rabobank Alkmaar e.o. stelt maar liefst € 225.000,- beschikbaar! Ook MHC Heerhugowaard doet mee aan de Rabobank Clubkas Campagne!

Stemmen

Van 23 april t/m 14 mei 2019 mogen leden van Rabobank Alkmaar e.o. vijf stemmen uitbrengen op hun favoriete clubs, waarvan maximaal twee op dezelfde club. Elke stem is geld waard! De waarde van eenstem wordt bepaald door het beschikbare bedrag van € 225.000,- te delen door het aantal uitgebrachte stemmen.

MHC Heerhugowaard ontvangt het aantal op ons uitgebrachte stemmen, maal het bedrag dat een stem waard is. Materialen voor de jeugd

De donatie vanuit deze campagne is bestemd om (spel)materiaal voor de jeugd en activiteiten in onze vereniging te financieren. Zo heeft een hockeyclub heeft nooit genoeg hockeyballen om te kunnen trainen en moeten hockeydoelen worden gerepareerd of vervangen. Stem op ons!

Het zou fantastisch zijn als jij je stem geeft aan MHC Heerhugowaard. Ben jij geen lid van Rabobank Alkmaar e.o, mobiliseer dan jouw familie en vrienden om te stemmen op onze club.

Bedankt voor jouw steun!