Algemeen Mei

Werkzaamheden rond Amsterdam Zuidas.

Om komend weekend op tijd voor de wedstrijd te verschijnen zal voor teams naar veel accommodaties weer een behoorlijke uitdaging zijn.

Denk daarbij aan het bericht van vorige week over de werkzaamheden Zuidas –Amsterdam ("In mei en juni 2019 werkt Zuidasdok vijf weekenden aan de A10 Zuid en het spoor bij de stations Amsterdam Zuid en RAI. Wilt u in deze weekenden de weg op of gebruikmaken van het openbaar vervoer, houd dan rekening met extra reistijd, afsluitingen en omleidingen”.)

Vanaf vrijdagavond 17 mei 22:00 uur tot maandagochtend 20 mei 05:00 uur zijn de A4 en A10 Zuid van knp Badhoevedorp tot knp Amstel afsloten in de richting van Utrecht afgesloten.

Ook zijn komend weekend in Zandvoort de Jumbo Racedagen. Niet alleen de wegen naar Zandvoort zullen daar hinder van ondervinden. Dit in combinatie met bovenstaande zal extra drukte op o.a. de A9 met zich meebrengen.

Laten teams/begeleiders/ouders hun route checken opvanAnaarBeter.nl/werkzaamheden !