Junioren Sep

Maandag 16 en vrijdag 20 september bitje happen

Hockeyen zonder goed passend bitje is niet nodigOok dit jaar worden de hockeybitjes voor de leden van de MHC Heerhugowaard weer verzorgd door Tandheelkundig Centrum Stad van de Zon. Wil jij ook een op maat gemaakt hockeybitje? Kom dan op: maandag 16 september of vrijdag 13 september tussen 18.00uur en 20.00uur "happen” op de hockeyclub.

Er is weer keuze uit de nieuwste kleuren met onder andere de clubkleur! Gewoon transparant kan natuurlijk ook. Kies zelf je kleur!

Het maakt niet uit of je nog moet wisselen of dat je een beugel hebt. Er wordt allemaal rekening mee gehouden.

De kosten van dit bitje bedragen €41,00. Je krijgt een rekening met behandelcode M61 (mondbeschermer) toegestuurd. Er zijn verzekeringsmaatschappijen die deze kosten vergoeden. Je zou dit kunnen informeren bij je verzekering.
Mocht je deze 2 dagen niet kunnen, mag je natuurlijk ook in de praktijk komen om te "happen”. Neem dan contact op met praktijk THC Stad van de Zon
072-5715293 of de praktijk Orthowaard (middenwaard) 072-5713331.
Je kunt je bitje, geleverd in een bewaardoosje, binnen 2 weken ophalen op de club. Ik zet deze datum op de Site.

Voor evt vragen kun je contact opnemen met

Angelique Woldendorp