HTC Okt

Scheidsrechters examen 28 oktober 2019

Zowel MHC Heerhugowaard als de Hockeybond stellen een scheidsrechterskaart verplicht voor alle spelers vanaf de B leeftijd. Niet alleen om te zorgen dat iedereen straks bevoegd is om op clubniveau een wedstrijd te fluiten, maar ook om zo te bereiken dat je als speler een beter begrip hebt van de spelregels en de rol van de scheidsrechter.
MHC Heerhugowaard organiseert verschillende keren per jaar een examenavond in het clubhuis. De voorbereiding gaat via de e-learning omgeving van de KNHB.
De leden die de kaart moeten halen worden binnenkort uitgenodigd om examen te doen voor het examen Club-Scheidsrechter(CS).

Het examens vindt plaats op 28 oktober 2019 om 20.00 uur.
Je wordt op de examenavond op tijd verwacht in het clubhuis waar jullie nog de mogelijkheid hebben om vragen te stellen aan de examinator.
Binnenkort ontvangen jeugdleden op het eerste bij MHCHeerhugowaard geregistreerde e-mailadres een link van Drillster. Met deze link kun je via internet een online cursus/e-learning van de KNHB volgen. In een paar uur kun je alle stof doornemen wanneer het jou het beste uitkomt. Als je de stof goed doorneemt is het examen niet moeilijk meer.
Wil je al eerder kennisnemen van de regels ed, kijk dan eens op:

Eventuele dringende vragen of problemen kun je mailen naar [email protected]

Wij wensen jullie veel plezier en succes met de cursus en examen.

Hartelijke groet,
de arbitragecommissie