HTC Nov

Spelregelcafé zaalhockey

Afgelopen woensdag 13 november vond in het clubhuis de bijeenkomst plaats over de (nieuwe) zaalhockey regels  O.L.V. Mathijs in't Veld. Mocht u deze goed bezochte avond gemist hebben, dan vinden er nog een aantal sessies plaats in Noord-Holland.

Het zaalhockey komt er weer aan.

Op veel clubs worden bijeenkomsten gehouden voor scheidsrechters die de zaal in gaan.Omdat het niet overal gebeurt en omdat sommigen niet kunnen op de clubavond regelt de zaalcommissie enkele spelregelcafés olv bondsscheidsrechters.

Het is voor de speelsters en spelers fijn als er goed gefloten wordt volgens de (nieuwe) regels.

Locaties:Maandag 25 november bij Saxenburg door Sam de Braaf
Dinsdag 26 november bij Uitgeest door Wim Bakker