HTC Nov

Basisopleiding Training geven en Coachen

Geef je op voor gratis KNHB opleiding!

In januari 2020 zal KNHB trainer Chiel Delis de Basisopleiding Training geven en Coachen aanbieden voor al onze trainers en coaches van de F, E, D, C, B en A teams. Mocht je nog geen team coachen of trainen, maar wel geïnteresseerd zijn, meld je dan ook aan. De opleiding is gratis en bestaat uit een drietal sessies. Dit is een uitgelezen kans om je kennis en vaardigheden m.b.t. coachen en training geven bij te spijkeren. Chiel geeft bruikbare tips, maar gaat ook met de deelnemers het veld op om praktische uitleg te geven.

De sessies zullen grotendeels worden gehouden op onze club. De laatste sessie staat bij hockeyclub Spire in Hoogwoud gepland. Iedere sessie duurt circa 2,5 uur.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

• Sessie 1: Visie KNHB
  • Sessie 2: Training geven
  • Sessie 3: Coachen

Voor meer informatie over deze opleiding klik hier

De data en tijden zijn als volgt:

• Maandag 13 januari: start 19:30 (locatie HHW)
  • Maandag 20 januari: start 19:30 (locatie HHW)
  • Maandag 27 januari: start 19:30 (locatie Spire)

Ben je geïnteresseerd? Geef je dan snel op via jongstejeugd@mhcheerhugowaard. nl voor 15 december 2019. Alleen bij voldoende deelnemers (minimaal 20) zal de opleiding doorgaan.

Belangrijk: je volgt minimaal 2 sessies waaronder in ieder geval sessie 1, wat de basis vormt van de opleiding.  Als je trainer bent zijn sessie 1 en 2 het meest relevant. Voor coaches zijn dit sessie 1 en 3. Aan het einde van de opleiding ontvangt iedere deelnemer een certificaat (indien minimaal 2 sessies zijn bijgewoond). Wij hopen op een grote opkomst! Houd in gedachten dat deze workshops niet jaarlijks worden aangeboden, dus benut deze kans om niet alleen jezelf maar ook jouw team verder te ontwikkelen!

Met sportieve groet,

HTC Jongste Jeugd