HTC Apr

voorbereiding teamindelingen 2020-2021

Vanwege de Coronacrisis hebben we al een tijd lang niet op het hockeyveld kunnen staan om te trainen en wedstrijden te spelen. We zijn na de zaal/midwintercompetitie, misschien één keer naar buiten geweest voor een wedstrijd. Ondanks dat we nu ‘on hold’ staan, zijn wij; het bestuur, HTC en coördinatoren druk bezig met de voorbereidingen voor aankomend hockeyseizoen. Eén van de agendapunten zijn de jaarlijks terugkerende teamindelingen. Ons doel is om uiterlijk 2e week van mei de teamindelingen voor een ieder duidelijk te hebben. Uiteraard vinden wij jullie input hierin ook belangrijk, en vernemen graag jullie reactie. Hoe zien jullie je team in het aankomende seizoen? De coördinatoren nemen binnenkort contact met jullie op. We proberen zoveel mogelijk rekening te houden met jullie voorkeuren maar weet dat dit niet altijd mogelijk is vanwege afzeggingen, leeftijden, nieuwe aanwas etc. Het indelen van teams is altijd zeer uitdagend en hierin zullen we allemaal een stukje flexibiliteit moeten tonen om zo het nieuwe hockeyseizoen weer met mooie teams glans te kunnen geven.

Met sportieve groet,

de HTC commissie