Bestuur Feb

Herinnering verenigingsenquête

Beste leden,

Vorige week heeft u een mail ontvangen met het verzoek om de ledenenqverenigingsenquête in te vullen.

Mocht u de verenigingsenquête niet hebben ingevuld vragen wij u vriendelijke dit alsnog te doen.

Tijdens de laatste Algemene Ledenvergadering is er met de leden afgesproken dat het bestuur zich zou buigen over een nieuwe missie, visie en strategie waarop de club de komende jaren verder kan bouwen.

Om ons hierbij te helpen heeft de KNHB een enquête opgesteld. Het bestuur wil je vragen om deze enquête in te vullen, dit kan ook anoniem. Wij willen zo meer inzicht krijgen in de wensen van de leden om na de coronaperiode weer een frisse start te kunnen maken.

Je kunt de enquête vinden op de volgende webpagina: https://survey.alchemer.eu/s3/90317478/Ledenenqu-te-MHC-Heerhugowaard

Het invullen van de enquête duurt ca. 5 minuten. Alvast hartelijk dank voor je medewerking.

Met sportieve groet,

Het bestuur van MHC Heerhugowaard