Algemeen Jul

Jeugddag - Vrijwilligerstaken

Jeugddag

Op zaterdag 1 juli jl. vond voor de eerste keer de Jeugddag plaats op onze club. Deze dag stond in het teken van elkaar ontmoeten en kennismaken en dit werd dan ook volop gedaan. Daarnaast zijn per team de team- en vrijwilligerstaken verdeeld.

Het doel van deze dag was ook ouders en verzorgers meer te verbinden met onze club en inzichtelijk te maken dat er niet gehockeyd kan worden zonder vrijwilligers. We hebben extra vrijwilligers nodig om alles goed te laten draaien, daarom kreeg iedereen een formulier waarin de verschillende taken en functies kort werden weergegeven. Dit was succesvol want aan het einde van de dag waren er goed en wel 200 taken aangekruist!

Om ervoor te zorgen dat dit allemaal zo goed mogelijk wordt gecoördineerd, worden alle formulieren momenteel geïnventariseerd. De komende weken gaan we vanuit de vrijwilligerscommissie de betreffende mensen benaderen voor het vervolg hiervan. En het mooie is, je kunt je nog steeds voor project gerelateerde taken of bestuur- en commissiewerk aanmelden! Bijvoorbeeld als lid van de barcommissie, voor het actief werven van leden, het coördineren van de opleidingen of aan de slag als secretaris.

Tot zover dank aan iedereen die zich al heeft opgegeven voor de verschillende vrijwilligerstaken. En wil jij als lid, ouder of verzorgende meer weten wat tot de mogelijkheden behoort? Neem dan contact op met de vrijwilligerscommissie via [email protected]. Wij denken graag met je mee.

Onze club; met elkaar, voor elkaar en van elkaar!

Nieuws afbeelding