Proeftraining1

PROEFTRAINING

Wil je weten of je hockey leuk vindt of heb je wel ervaring maar wil je even de sfeer proeven? Kom dan drie keer vrijblijvend meetrainen. Tijdens de proeftrainingen kun je een stick lenen van de club. De trainingen zijn 1 of 2x per week, m.u.v. de schoolvakantie. Dan is er geen training.

·Jongste jeugd FUNKEY: 4 t/m 6 jaar*
De training is op woensdagmiddag van 17:00-18:00 uur. Stuur een mail naar [email protected] en wij nemen contact op wanneer je kunt komen proeftrainen.

·Jongste jeugd BENJAMINS 6 t/m 7 jaar*

·Jongste jeugd O8 t/m O10 jaar*De training is op woensdagmiddag van 17:00 - 18:00 uur.

·Junioren (11 t/m 17 jaar*) Er wordt op verschillende mom enten getraind. Stuur een mail naar
[email protected] of [email protected] en wij nemen contact op wanneer je kunt komen proeftrainen.

·Senioren (18 jaar en ouder)
Heb je geen ervaring, maar zou je graag willen kennismaken met de hockeysport? Of heb je wel ervaring, maar wil je alleen trainen en geen wedstrijden spelen? Dan ben je welkom op woensdag van 20:00 tot 21:30 uur. Wil je wel graag wedstrijden spelen en een keer meetrainen met het team dat bij je past? In alle gevallen kun je een mail sturen naar[email protected] voor meer informatie.

*Voor de leeftijden geldt de leeftijd op peildatum 1 oktober. Graag in de mail ook de geboortedatum vermelden, dan kunnen we meteen zien in welk team er het beste meegetraind kan worden op basis van de leeftijd.

Natuurlijk kun je ook altijd even komen kijken! Op zaterdag worden de wedstrijden voor de jeugd gespeeld en op zondag voor de senioren. Het trainings- en wedstrijdschema is voor iedereen toegankelijk en staat op de site.