Op deze pagina kun je je inschrijven als lid. Als het goed is heb je al gezien in het menu "Over de club, Contributies" wat de contributie is voor jou. Wil je liever eerst proeftrainingen volgen klik dan "Hier" Beginnende hockeyers trainen na aanmelding eerst een half jaar mee.

Wil je direct zonder proeftrainingen lid worden lees dan aandachtig de "regels en voorwaarden" van de club door. De inschrijving betekent dat jij (en je ouders) met die regels en voorwaarden bekend en akkoord bent. Dat houdt onder meer in dat je verplicht bent en blijft om de contributie te betalen, ook al stop je gedurende het seizoen met hockey. En ook als je te laat bent met het opzeggen van je lidmaatschap, dus na 1 mei,  betaal je contributie voor het daarop volgende seizoen.

Indien je akkoord bent met de regels en voorwaarden klik je hier om het "Inschrijfformulier" in te vullen. Na het invullen klik je op versturen om het inschrijfformulier digitaal te vesturen. Je ontvang per e-mail een bevestiging van je inschrijving.

Voordat je definitief als lid van de MHC Heerhugowaard wordt aangenomen ontvang je per e-mail het machtigingsformulier automatische incasso dat je moet ondertekenen en per post moet terugsturen naar de ledenadministratie. (formulieren die per e-mail worden teruggezonden kunnen niet in behandeling worden genomen) Pas na ontvangst van het machtigingsformulier wordt je inschrijving verwerkt en krijg je nader bericht over het team waarin je bent ingedeeld, gebruik van de site en de app.

Onze hockeyclub wordt gemaakt door vrijwilligers. Zonder inzet van vrijwilligers (in veel gevallen de ouders) is het niet mogelijk om onze vereniging draaiende te houden. Daarom heeft de vereniging in het verenigingsbeleid vastgelegd dat minimaal één van de ouders/verzorgers van een jeugdlid van MHC Heerhugowaard vrijwilligerswerk verricht binnen MHC Heerhugowaard. Ook is vastgelegd dat ieder jeugdlid van MHC Heerhugowaard vanaf de B leeftijd (14 jaar) en ieder seniorlid vrijwilligerswerk verricht binnen MHC Heerhugowaard, naast de verplichte bardienst en fluitdienst.

Omdat ieder mens uniek is en andere talenten en interesses heeft, kunt u uw voorkeuren aangeven voor het vrijwilligerswerk dat u wilt verrichten. In speciale gevallen kan het bestuur uitzonderingen maken op dit beleid (bijvoorbeeld bij 1 oudergezinnen of speciale voor de club inzetbare talenten). Verzoeken tot afwijking kunnen na inschrijving bij de secretaris worden ingediend.

U moet minimaal twee keuzes voor vrijwilligerswerk aangeven. Je kunt je inschrijven middels het inschrijfformulier. Na inschrijving ontvang je van ons bericht of de inschrijving gelukt is. Dit betekent dat je op de wachtlijst komt.