Sponsoring vormt voor vrijwel elke sportvereniging een onmisbare inkomstenbron. Iets wat zeer zeker geldt voor MHC Heerhugowaard, waar o.m. velden en clubhuis uit eigen middelen gefinancierd moeten worden. Het sponsorbeleid is derhalve integraal onderdeel van het verenigingsbeleid, en beoogt een duidelijke bijdrage te leveren aan een financieel gezonde vereniging en continue verbetering van de kwaliteit.

Met ca. 600 leden behoort MHC Heerhugowaard tot de grotere hockeyclub van van de regio. En neemt het een vooraanstaande plaats in binnen de Heerhugowaardse gemeenschap. De hockeysport mag zich verheugen in een nog steeds groeiende populariteit, met dientengevolge ook steeds meer media-aandacht.

Het sponsorbeleid is er op gericht om u in ruil voor uw bijdrage waar mogelijk exposure te bieden voor uw merk of dienst, zulks binnen de daartoe geformuleerde kaders. Hoewel sponsoring vaak gezien wordt als een uiting van maatschappelijke betrokkenheid, mag het commerciƫle aspect niet worden verwaarloosd.

U kunt contact opnemen via [email protected]

Kledingsponsoring
Kledingsponsoring is van harte welkom, ook als het gaat om ouders die het team van hun kind van kleding bijvoorbeeld een jasje, trui of hoody, willen voorzien en daarop een bedrijfslogo of -naam willen plaatsen. Met deze sponsoren komen we graag vooraf in contact. Wij bespreken dan de wensen en mogelijkheden en checken eventuele conflicterende belangen van andere partners en sponsoren. Sponsoren kunnen hiervoor contact opnemen met de sponsorcommissie via [email protected].

Voor MHC Heerhugowaard zijn sponsoren zeer belangrijk. De inkomsten afkomstig van partners en sponsoren leveren een belangrijke bijdrage aan een financieel gezonde club en stellen ons in staat om hockey op hoog niveau aan te blijven bieden. Het sponsorbeleid is er op gericht om bedrijven in ruil voor een bijdrage exposure te bieden voor hun merk of dienst. Met iedere partner of sponsor leggen we de afspraken vast in een contract. Individuele, vaak goedbedoelde initiatieven van andere bedrijven, kunnen een conflict veroorzaken met de officiƫle sponsoren.