maart

Cursus training geven en coachen
Datum: 20-3-2024 19:30 - 23:00
Locatie: Geen locatie ingevoerd
Memo:

Onze club biedt voor al onze beginnende trainers en coaches van de jeugdteams een cursus 'training geven en coachen ' aan. De cursus wordt gegeven door Chiel Delis. Mocht je nog geen team coachen of trainen, maar wel geïnteresseerd zijn, meld je dan ook aan. De opleiding is gratis en bestaat uit een tweetal sessies. Dit is een uitgelezen kans om je kennis en vaardigheden m.b.t. coachen en training geven bij te spijkeren.

Onze club vindt het belangrijk dat trainers en coaches zonder opleiding toch enige kennis opdoen van opbouw van trainingen en tips krijgen voor omgang met de jeugd. Deze cursus is laagdrempelig en je kunt er direct mee aan de slag.

De sessies worden gehouden op onze club op woensdag 13 en 20 maart van 19.30-22.00 uur. Aanvang is 19.15 uur, dan kunnen we op tijd starten!

Ben je geïnteresseerd? Geef je dan snel op via [email protected]

Wij hopen op een grote opkomst! Houd in gedachten dat deze workshops niet jaarlijks worden aangeboden, dus benut deze kans om niet alleen jezelf maar ook jouw team verder te ontwikkelen!

Paastoernooi (senioren)
Datum: 29-3-2024 17:00 - 11:00
Memo:

april

Funkey & Benjamins Open Training
Datum: 10-4-2024 17:00 - 18:00
Locatie: MHC Heerhugowaard
Memo: Na de succesvolle vriendjestraining op 8 maart organiseren we nog twee open hockeytrainingen: op 10 april voor kinderen van 4 t/m 6 jaar en op 19 april voor kinderen die geboren zijn in 2013 t/m 2016.
Zit je al op hockey? Neem dan al je vriendjes, vriendinnetjes, buurjongens en -meisjes, neefjes, nichtjes en klasgenoten mee naar de training.
Zit je nog niet op hockey en wil je graag een proeftraining proberen? Kom dan met ons meedoen! Aanmelden van te voren is niet nodig, sportieve kleding en schoenen wel.
Vriendschappelijke wedstrijd Auckland - MO18-1
Datum: 17-4-2024 20:00 - 22:00
Locatie: MHC Heerhugowaard
Memo: Op 17 april speelt MO18-1 een vriendschappelijke wedstrijd tegen King's College uit Auckland, Nieuw-Zeeland. Alle support is welkom!
De wedstrijd start om 20:00 uur.
Vriendjes & Vriendinnetjes Open Training
Datum: 19-4-2024 17:00 - 18:00

juni

Jongste Jeugd KNHB Slotdag
Datum: 15-6-2024 09:00 - 18:00
Locatie: Geen locatie ingevoerd
Memo: Aan het einde van het seizoen vindt de Jongste Jeugd KNHB Slotdag plaats. Dit jaar wordt dit evenement gehouden op 15 juni op verschillende locaties/clubs. Deze dag is bedoeld voor de teams O8, O9 en O10 (jongens en meiden). Meer informatie volgt nog, maar zet alvast in de agenda!

juli

JEUGDDAG
Datum: 6-7-2024 09:30 - 16:00
Locatie: MHC Heerhugowaard
Memo: Naast de informatiesessie over het nieuwe seizoen, het ontmoeten van de spelers en ouders van de teams die volgend seizoen gaan beginnen, kleding ruilen en het verdelen van de taken, zijn er allerlei leuke activiteiten voor onze jeugdige spelers. Er wordt ook een officiële teamfoto gemaakt (dus spelers kom op tijd en in je tenue).

Jullie deelname is belangrijk om dit evenement te laten slagen. Aanwezigheid is daarom gewenst! Tot dan!